Très agréable expérience, je reviendrai très vite 😃
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Carine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
au top comme toujours, rapide, ponctuelle et travail impeccable
Behandeling door Julia•
Wenkbrauwen waxenToon alles…
fabienne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
superbe très contente a chaque passage. très aimable et tjs souriante
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen waxen
loredana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zij doet dat altijd super goed ,heb er weer van genoten
Dank u Julia
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Viviane•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
1ere experience au top ! Julia est très professionnelle, aimable, ... Dommage que je dois annuler mon rv de ce jour, 20.09, mais je reprendrai contact très vite. A conseiller !