I didn’t like how she did the shape of my eyebrows instead of just cleaning up and mantain my line she made it too thin without evn asking, I was very disappointed
Behandeling door Laura•
Wenkbrauwen waxenToon alles…
Chiara•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Très chouette expérience, soin de qualité et efficace
Behandeling door Laura•Vrouwen harsen - bikinilijn
Corinne•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Laura worked really quickly and efficiently with great results. Thank you!
Behandeling door Laura•Vrouwen harsen - benen
Hanne•12 maanden geleden
Geverifieerde review
I was left bruised and with a lot of hair still. The place was messy and I would not recommend going back.
Behandeling door Laura•Vrouwen harsen - armen en oksels
Emma•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Service impeccable, rapide, efficace, et amabilités des travailleuses. 100% recommandé. 30 min pour jambes completes et aisselles, 35€ . On sent que les dames sont expérimentées et professionnelles. Les habitants de etterbeek, foncez!