Tres belle accueille , service très satisfaisant.
Merci
Behandeling door Jarine•Pedicure
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Très chouette moment
Behandeling door Jarine•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Très satisfaite comme toujours !
Behandeling door Jarine•Gellak manicure
Hélène•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Jarine maison de beauté, personne accueillante , avec le sourire, sympathique, conseille sur le soin , des que je suis rentrer dans l'institut elle am mis à l'aise direct . Je ma remercie mille fois pour le soins .
Un institut de beauté que je recommande à 1000% .
Behandeling door Jarine•Gelnagels
Olivia•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
😍 Suoer
Behandeling door Jarine•Facials / Gezichtsbehandelingen