bij Isabelle word je vriendelijk en uiterst zorgvuldig behandeld met aandacht voor je haar, voor je persoonlijkheid!
Styling door Isabelle GrysonโขFรถhnen / Stylen
Vanhullebuschโขmeer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super goeie kapster met super goeie producten
Styling door Isabelle Grysonโข
Vrouwen - haarverzorgingToon allesโฆ
Lisaโขmeer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Bij Isabelle je laten verwennen is keer op keer super!
Je gaat als een ander mens buiten, positief en zelfzeker daar je weet dat alles weer perfect was!
Mijn Balyage en knippen was weer super, tot binnenkort terug.
Professioneel, vriendelijk en tijdsbewust!
Aanrader!