Isabelle was zoals altijd heel vriendelijk en tevens heel efficiรซnt!
het was een deugddoende ervaring zeker voor mijn haar maar ook voor mij! Bedankt!
Styling door Isabelle GrysonโขFรถhnen / Stylen
Vanhullebuschโขbijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
op alle punten: prachtig extra goede knipbeurt, heel goed verzorgd en alles hygiรซnisch in orde!
Styling door Isabelle GrysonโขVrouwen knippen
Vanhullebuschโขbijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super goed
Behandeling door Isabelle GrysonโขWimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniemโขbijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik had graag meer voorbeelden van kapsels gezien, zonder beperking door de kapster