De vrouw van de massage was heel lief. En ze kon goed masseren. Het was er ook heel schoon. Ik zou het aanraden om er naar toe te gaan.
Behandeling door Alena•Gezichtsmassage
Mariam•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good experience
Behandeling door Iryna•Laserontharen
Sara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve juffrouw die heel goed werk levert
Behandeling door Viktoria•Wimperextensions - Volume
nina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling vond plaats in rustige ruimte met zachte muziek. Het licht werd aangepast als je bv even kon rusten.
Anna gaf telkens uitleg bij wat ze deed, was zacht en vriendelijk. En zeker goed in haar werk!
Behandeling door Anna•Facials / Gezichtsbehandelingen
Griet Prims•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden in dit salon, service tien op tien.