Normaal altijd super tevreden. De vorm van mijn duimen is echt niet mooi. Top coat op mijn duimen voelt niet glad aan. Ik blijf zeker terug gaan, maar volgende keer ga ik toch terug bij Irina, Nathali of Valentina.
Manicure
Lara•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Is goed, maar kan beter. Werkwijze is anders en dat zie aan het resultaat
Wimperextensions
Debora•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was eens iets anders door een man geholpen te worden , heeft het goed gedaan :-)
Wimperextensions
nina•10 maanden geleden
Geverifieerde review
De medische pedicure was perfect. Ik wandelde naar buiten met mooi verzorgde voeten. Valentina was zeer vakkundig en professioneel. Ik ga zeker terug