Dankjewel aan Katheryna voor mijn prachtige nagels. Zeer gedetailleerd gewerkt, super mooi resultaat!
Altijd een vriendelijke ontvangst met een lekkere latté, mijn go-to voor mooie nageltjes.
Behandeling door Kateryna•Gellak manicure
Amy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nemen alle tijd en werken zeer nauwkeurig. Heel vriendelijke staf.
Gellak manicure
Liesbeth•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ervaren manicurists, zeer professioneel. Zeer vriendelijk.