Goed gedaan zoals verwacht, professioneel en deskundig
Behandeling door Anastasia•Manicure
Dhevi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
.👍
Behandeling door Elena•Pedicure
kelly•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij met mijn nagels van Lena. Mooi afgewerkt en blijft super lang mooi.
Behandeling door Elena•Gellak manicure
Nienke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden over de behandelingen, de sfeer, de zorg, en de resultaten. Ik heb geen behoefte om nog naar een ander salon te gaan. Een professioneel en aangenaam team, en bovendien zijn de behandelingen makkelijk online te reserveren, kortom een aanrader.
Behandeling door Iryna•Vrouwen harsen - gezicht
Kim Van Weynsberghe•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The bast nails I have ever had shape every was perfect