Gorgeous salon, great experience, I loved the girl who did my nails she was so kind.
Manicure
Leana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Rendez-vous rapides
Personnel très agréable
Carte de fidélité, ce qui fait toujours plaisir !
Je recommande vivement !!!
Behandeling door Néné•
Wenkbrauwen waxenToon alles…
Ramaekers•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toevallig bij dit salon terecht gekomen toen mijn vast salon volzet was. De French manicure was zo goed gedaan, heel elegant en perfect. Ben nu vaste klant bij Nefaline 👍
Behandeling door Néné•Manicure
Sarah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
C’est toujours un plaisir de me faire dorlotter à Nefaline! Le service est TOP et le personnel de qualité. BRAVO mesdames les esthéticiennes!!!
PedicureToon alles…
Thiam•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
J'adore ce salon - que ce soit la boss, Néné, ou ses collaboratrices, j'ai toujours une super experience là bas.