Toujours un plaisir de prendre soin de soi dans cet institut. Tout est parfait: de l’accueil en passant par le soin et jusqu’à la sortie!
Behandeling door Anne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Carole•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
super friendly!
Behandeling door Anne•Vrouwen harsen - gezicht
Ilaria•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Absolutely wonderful! Relaxing ambience and always a warm welcome from Anne, whose versatility and attention to detail make every visit a real pleasure.
Behandeling door Anne•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice and relaxing!!
Behandeling door Anne•Pedicure
Astrid•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Endroit très soigné, accueille chaleureuse. Bons produits dans les mains d’ube Esteticienne experte. A essayer.
Behandeling door Anne•Gezichtsbehandelingen tieners