Rune,is een superlieve,daar voel je u direct welkom
Doet haar werk ook met veel liefde,en mooi resultaat. Toppertje doe zo verder!
Zeer tevreden met mijn nagels en wenkbrauwen
Winnie•2 maanden geleden
Geverifieerde review
super lief meisje , je voelt je direct op je gemak! Mijn pedi was mega mooi en strak gedaan. Ik kom zeker terug!
Marit•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en perfecte behandeling voor herhaling vatbaar
Jeanine•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd zo fijn om bij Rune te zijn! Ze stelt je helemaal op je gemak 🫶🏻
Gaëlle•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Rune doet het zo goed! Ze doet alles met hart en ziel en dat zie je echt 🤍