Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

5,0
24 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Rune,is een superlieve,daar voel je u direct welkom Doet haar werk ook met veel liefde,en mooi resultaat. Toppertje doe zo verder! Zeer tevreden met mijn nagels en wenkbrauwen
super lief meisje , je voelt je direct op je gemak! Mijn pedi was mega mooi en strak gedaan. Ik kom zeker terug!
Vriendelijke en perfecte behandeling voor herhaling vatbaar
Altijd zo fijn om bij Rune te zijn! Ze stelt je helemaal op je gemak 🫶🏻
Rune doet het zo goed! Ze doet alles met hart en ziel en dat zie je echt 🤍
Voir la réponse du salon...