Rune,is een superlieve,daar voel je u direct welkom
Doet haar werk ook met veel liefde,en mooi resultaat. Toppertje doe zo verder!
Zeer tevreden met mijn nagels en wenkbrauwen
Winnie•il y a 2 mois
Avis vérifié
super lief meisje , je voelt je direct op je gemak! Mijn pedi was mega mooi en strak gedaan. Ik kom zeker terug!
Marit•il y a 3 mois
Avis vérifié
Vriendelijke en perfecte behandeling voor herhaling vatbaar
Jeanine•il y a 3 mois
Avis vérifié
Altijd zo fijn om bij Rune te zijn! Ze stelt je helemaal op je gemak 🫶🏻
Gaëlle•il y a 4 mois
Avis vérifié
Rune doet het zo goed! Ze doet alles met hart en ziel en dat zie je echt 🤍