Elisabeth is persoonlijk en vriendelijk, maar mijn behandeling begon bijna een half uur te laat en voelde dus wat gehaast. De pedicurestoel is inventief, maar niet erg comfortabel (of zelfs veilig) voor de klant.
Behandeling door Elisabeth•Pedicure
C•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Parfait salon et très agréable comme d’habitude
Behandeling door Elisabeth•
ManicureToon alles…
Aurelie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
trés rapide! j'ai aussi bien aimé la choix de couleurs pour le semi-permanent
Behandeling door Pauline•
Gellak pedicureToon alles…
elisa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toujours impeccable, gentille et ponctuelle ! Merci :)
Behandeling door Elisabeth•Vrouwen harsen - gezicht