Leuk om daar te zijn en ze doet het fantastisch goed
Edith•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Steeds een warm onthaal en altijd heel vriendelijk. Niks is teveel gevraagd. Werkt fijn en nauwkeurig. Een echte aanrader.
Greet•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super zoals altijd!
Sara•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals steeds een echt verwenmomentje. Mijn nagels zijn weer top!
Barbara•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Een super open en warm ontvangst. Een leuke vriendelijke babbel tijdens de behandelingen die ze ook met geweldig goed resultaat afwerkt zoals je wenst! Top vrouw, top werk 🥰