Leuk om daar te zijn en ze doet het fantastisch goed
Edith•il y a 9 mois
Avis vérifié
Steeds een warm onthaal en altijd heel vriendelijk. Niks is teveel gevraagd. Werkt fijn en nauwkeurig. Een echte aanrader.
Greet•il y a 9 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Super zoals altijd!
Sara•il y a 11 mois
Avis vérifié
Zoals steeds een echt verwenmomentje. Mijn nagels zijn weer top!
Barbara•il y a 11 mois
Avis vérifié
Een super open en warm ontvangst. Een leuke vriendelijke babbel tijdens de behandelingen die ze ook met geweldig goed resultaat afwerkt zoals je wenst! Top vrouw, top werk 🥰