Bedankt om mijn nagels te redden op de juiste manier, en met de juiste zorg! Heel tevreden! En ook hele vriendelijke warme vrouw!
Marjorie•4 maanden geleden
Geverifieerde review
heel vriendelijk en super goed werk. heel tevreden van mijn wenkbrauwen
Behandeling door Kimberly•Wenkbrauwen waxen
Jill•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kijk er altijd zo na uit , en kom super ontspannen terug thuis .Kimberly altijd een even lieve en niks is haar te veel ze legt haar klantjes zo in de watten bedankt Kim
Leen•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een leuke babbel met Kimberly ,topvrouw,en mama! Ik kijk al uit naar de volgende afspraak!💝🙏