Weer super tevreden na mijn bezoek bij Kimberly
Mijn nagels zijn opnieuw prachtig gelakt – tot in de puntjes verzorgd en helemaal zoals ik het wilde...
Altijd een warme ontvangst, professioneel werk en zoveel oog voor detail. Je merkt echt dat ze haar vak met passie doet
Ik ga telkens buiten met een glimlach én perfecte nagels
Zeker een aanrader voor iedereen die zichzelf even wil verwennen....
Edith•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede ervaring , tot de volgende keer !
Behandeling door Kimberly•
Wenkbrauwen waxenToon alles…
Magda•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd lief onthaal en fijne, verzorgde behandeling 💛
Pascale•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd heel beleefd en mooi gedaan een aanrader ☺️