super vriendelijk! neemt ook echt haar tijd voor een mooi resultaat te geven en klanttevredenheid,nog nooit zo tevreden geweest van de behandelingen als deze!💖
Michelle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd zeer vriendelijk! Je word warm ontvangen, en doet het super!
Celine•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch werk 👌
Nicky•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst, prachtige nagels en heel veel toffe kleurtjes! Een aanrader!