super vriendelijk! neemt ook echt haar tijd voor een mooi resultaat te geven en klanttevredenheid,nog nooit zo tevreden geweest van de behandelingen als deze!💖
Michelle•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Altijd zeer vriendelijk! Je word warm ontvangen, en doet het super!
Celine•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Fantastisch werk 👌
Nicky•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Vriendelijke ontvangst, prachtige nagels en heel veel toffe kleurtjes! Een aanrader!