Wauwww....mijn huid ziet er stralend en gezond uit....thuis zagen ze ook duidelijk verschil. Mijn huid is fris en heeft een mooie gloed....ben supertevreden
Peggy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een leuke ontvangst bij jullie!
Pascale•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd leuke ontvangst, aangename babbel en goed advies
Ria•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartelijk dank Sofie & Anne voor de fijne ontvangst, de rondleiding en de uitleg over de Rainpharma producten. Ik ben al 2 jaar fan ondertussen 😊.