Aangename 1e kennismaking. Gevoel dat men hier alles wil doen om te helpen zonder direct massaal producten te willen verkopen. Een aantal concrete tips en staaltjes meegekregen en een vervolgafspraak vastgelegd. Ik hoop op een fijne verderzetting.
Claudine•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk ontvangen en alles wordt heel duidelijk uitgelegd. Ik heb mijn volgende afspraak al gemaakt . Super content met het resultaat 👍
Diane•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd even vriendelijk en kan je motiveren om te herbeginnen .
Carine•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze workshop was top.
Workshop maak je lente klaar.
Alles was top uitgelegd.
Voor herhaling.
Katia•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed bevallen! Vriendelijk, mooie en professionele salon, en heel veel verstand van alles. Volgende afspraak is al ingepland en ik kijk er naar uit!