Je word eer altijd goed ontvangen. De mensen zijn altijd vriendelijk en men voelt zich altijd welkom en ook het goede advies dat ze geven.
Carina •ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voel me altijd welkom. En als ik daar buiten ga, altijd een stapje dichterbij mijn einddoel. En dus ook gemotiveerd om verder te gaan! Bij Harmonize word je niet behandeld als een nummer maar als een unieke persoon!
Barbara •ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super , ga zowiezo weer mijn doelstelling oppikken. Mocktailtjes waren ook geslaagd, smaakt naar meer... 😋😉
Annemie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word bij jullie altijd goed ontvangen, vriendelijk en goed advies. Groetjes Betty