Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

5,0
726 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Het was supper demo !!!!!
Je word eer altijd goed ontvangen. De mensen zijn altijd vriendelijk en men voelt zich altijd welkom en ook het goede advies dat ze geven.
Ik voel me altijd welkom. En als ik daar buiten ga, altijd een stapje dichterbij mijn einddoel. En dus ook gemotiveerd om verder te gaan! Bij Harmonize word je niet behandeld als een nummer maar als een unieke persoon!
Super , ga zowiezo weer mijn doelstelling oppikken. Mocktailtjes waren ook geslaagd, smaakt naar meer... 😋😉
Ik word bij jullie altijd goed ontvangen, vriendelijk en goed advies. Groetjes Betty
62
1
62
63
64
113
64