Super vriendelijk 🙂 en mijn haar is weer prachtig gekleurd !
Styling door Orphy•Balayage
Caroline•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden
Styling door Orphy•Balayage
Christine•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Knippen, kleuren, brushen, alles super gedaan, je kan met alle vertrouwen hier naar de kapper gaan!
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Nadine•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een plezier om bij Orphy te gaan ... super lieve jonge dame die snel efficiënt en tot in de puntjes werkt.
Een topper
Styling door Orphy•Föhnen / Stylen
Lila•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Juul gaat sinds zijn 6m bij Orphy en hij is nu anderhalf jaar en 4 knipbeurten verder. Ze stelt Juul heel erg op zijn gemak, hij krijgt een leuke Superman cape en een boekje waarmee hij kan spelen tijdens het knippen. Wij wonen ondertussen in Adegem maar het is zeker de rit waard, wij blijven terugkomen! Ons mannetje ziet er elke keer super knap uit met zijn nieuw kapsel. Dankje voor de goede zorg 🤍