Super vriendelijk 🙂 en mijn haar is weer prachtig gekleurd !
Réalisé par Orphy•Balayage
Caroline•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Super tevreden
Réalisé par Orphy•Balayage
Christine•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Knippen, kleuren, brushen, alles super gedaan, je kan met alle vertrouwen hier naar de kapper gaan!
Réalisé par Orphy•Coupe femme
Nadine•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Altijd een plezier om bij Orphy te gaan ... super lieve jonge dame die snel efficiënt en tot in de puntjes werkt.
Een topper
Réalisé par Orphy•Brushing
Lila•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Juul gaat sinds zijn 6m bij Orphy en hij is nu anderhalf jaar en 4 knipbeurten verder. Ze stelt Juul heel erg op zijn gemak, hij krijgt een leuke Superman cape en een boekje waarmee hij kan spelen tijdens het knippen. Wij wonen ondertussen in Adegem maar het is zeker de rit waard, wij blijven terugkomen! Ons mannetje ziet er elke keer super knap uit met zijn nieuw kapsel. Dankje voor de goede zorg 🤍