Ze was superlief, luisterde echt naar wat mijn dochter wilde en nam alle tijd met veel geduld. Mijn dochter voelde zich helemaal op haar gemak en haar kapsel is prachtig geworden. Echt een topper! we komen zeker terug! 💇♀️💖
Styling door Orphy•Meisjes knippen
Seda•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Een last minute snit en handdroog geboekt en toch nog met een mooi uitgebrusht kapsel naar buiten! Vriendelijke en efficiënte kapster. Dochter en ik komen graag terug.
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Evi•8 maanden geleden
Geverifieerde review
De sfeer in het salon is rustig, aangenaam en tegelijk ook bedrijvig. Hierdoor voel je je meteen op je gemak!
Orphy stelt gericht de juiste vragen, waardoor snel duidelijk wordt wat precies de wensen zijn. Dit zowel aangaande kleuring als snit. Hairspray werd me aangeraden door mijn man en mijn 10-jarige dochter toen ik opnieuw op zoek moest naar een vast kapsalon. Ik denk dat ik het hier gevonden heb!