Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
1474 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Ik zie er weer super uit
Heel vlotte en aangename ervaring!
Ze was superlief, luisterde echt naar wat mijn dochter wilde en nam alle tijd met veel geduld. Mijn dochter voelde zich helemaal op haar gemak en haar kapsel is prachtig geworden. Echt een topper! we komen zeker terug! 💇‍♀️💖
Een last minute snit en handdroog geboekt en toch nog met een mooi uitgebrusht kapsel naar buiten! Vriendelijke en efficiënte kapster. Dochter en ik komen graag terug.
De sfeer in het salon is rustig, aangenaam en tegelijk ook bedrijvig. Hierdoor voel je je meteen op je gemak! Orphy stelt gericht de juiste vragen, waardoor snel duidelijk wordt wat precies de wensen zijn. Dit zowel aangaande kleuring als snit. Hairspray werd me aangeraden door mijn man en mijn 10-jarige dochter toen ik opnieuw op zoek moest naar een vast kapsalon. Ik denk dat ik het hier gevonden heb!
16
1
16
17
18
169
18