Mijn eerste keer bij Hairspray en dit wordt mijn nieuwe kapster. Supercontent buitengegaan met een nieuwe snit en baléage.
Styling door Orphy•Balayage
Ingeborg•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Orphy is een super kapster. Ga al jaren naar haar en voel me super goed daar!
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Sarah•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een goede sfeer en vriendelijk. Wassen en knippen verloopt vlot en altijd tijd om nog iets bij te werken.
Styling door Orphy•Mannen knippen
Christophe•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Eigenlijk wil ik alles aanklikken wat ik waardeer aan Orphy ! Ze is aardig efficiënt zorgzaam grondig…. Iedere keer opnieuw ben ik blij als ik bij haar ben langs geweest . Als je een topkapster wil die ook nog eens een geweldig persoon is dan moet je bij Orphy zijn. Ik blijf in ieder geval terugkomen ❤️
Styling door Orphy•Balayage
Tania•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Onze kleine man van nog geen 2 jaar is klaar voor de feestdagen met zijn nieuwe coupe. Geen piepje gemaakt tijdens het knippen, perfect!