Mijn eerste keer bij Hairspray en dit wordt mijn nieuwe kapster. Supercontent buitengegaan met een nieuwe snit en baléage.
Réalisé par Orphy•Balayage
Ingeborg•il y a 7 mois
Avis vérifié
Orphy is een super kapster. Ga al jaren naar haar en voel me super goed daar!
Réalisé par Orphy•Coupe femme
Sarah•il y a 7 mois
Avis vérifié
Altijd een goede sfeer en vriendelijk. Wassen en knippen verloopt vlot en altijd tijd om nog iets bij te werken.
Réalisé par Orphy•Coupe homme
Christophe•il y a 7 mois
Avis vérifié
Eigenlijk wil ik alles aanklikken wat ik waardeer aan Orphy ! Ze is aardig efficiënt zorgzaam grondig…. Iedere keer opnieuw ben ik blij als ik bij haar ben langs geweest . Als je een topkapster wil die ook nog eens een geweldig persoon is dan moet je bij Orphy zijn. Ik blijf in ieder geval terugkomen ❤️
Réalisé par Orphy•Balayage
Tania•il y a 7 mois
Avis vérifié
Onze kleine man van nog geen 2 jaar is klaar voor de feestdagen met zijn nieuwe coupe. Geen piepje gemaakt tijdens het knippen, perfect!