-het uur van afspraak wordt gerespecteerd,
-relaxerende wasbeurt
-knippen zoals gewenst
-aangename gesprekjes
Styling door Diana•Vrouwen knippen
HILDE Bosman•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Top salon , steeds vriendelijke verwelkoming en professionele behandeling ... Zelf vraag ik steeds achter Michele , omdat zij al jaren ,van begin af aan begreep wat mijn wensen waren . Maar van de eigenares kapster Diane ook niets anders dan lof ... Respect voor jullie girls ... Ik ben en blijf fan .
Styling door Michele•
Vrouwen knippenToon alles…
Delsupehe•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Hair Prestige is echt een ontdekking! Michele heeft mijn haar heel mooi gekleurd en perfect geknipt. Ik ben super tevreden en heb veel complimenten gekregen.
Styling door Michele•Kleuren - uitgroei
Melika•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Diana vraagt heel goed wat jouw verwachtingen zijn en volgt goed op
Styling door Diana•Mannen knippen
Stefan•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Diana is een ervaren kapster die doet wat je vraagt. Ze is heel vriendelijk en een aangename gesprekspartner. Ook het wassen van je haar is een aangename ervaring. Ze masseert de hoofdhuid soepel maar stevig.