-het uur van afspraak wordt gerespecteerd,
-relaxerende wasbeurt
-knippen zoals gewenst
-aangename gesprekjes
Réalisé par Diana•Coupe femme
HILDE Bosman•il y a environ 2 mois
Avis vérifié
Top salon , steeds vriendelijke verwelkoming en professionele behandeling ... Zelf vraag ik steeds achter Michele , omdat zij al jaren ,van begin af aan begreep wat mijn wensen waren . Maar van de eigenares kapster Diane ook niets anders dan lof ... Respect voor jullie girls ... Ik ben en blijf fan .
Réalisé par Michele•
Coloration des racines femmeVoir plus...
Delsupehe•il y a environ 2 mois
Avis vérifié
Hair Prestige is echt een ontdekking! Michele heeft mijn haar heel mooi gekleurd en perfect geknipt. Ik ben super tevreden en heb veel complimenten gekregen.
Réalisé par Michele•Coloration des racines femme
Melika•il y a environ 2 mois
Avis vérifié
Diana vraagt heel goed wat jouw verwachtingen zijn en volgt goed op
Réalisé par Diana•Coupe homme
Stefan•il y a environ 2 mois
Avis vérifié
Diana is een ervaren kapster die doet wat je vraagt. Ze is heel vriendelijk en een aangename gesprekspartner. Ook het wassen van je haar is een aangename ervaring. Ze masseert de hoofdhuid soepel maar stevig.