Altijd een leuke babbel en super tevreden van het resultaat !
Geraldine•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze was een grote hulp bij een behandeling die was misgelopen ergens anders. Zeer content!!
Behandeling door Shana•Wimperextensions
Ybe•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd topservice!
Tom•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Als vaste klant vind ik het altijd heel leuk om bij Shana je nagels te laten doen. Ze helpt ook meedenken bij wat leuk zou zijn! Supercontent van mijn nagels.
Angelina•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden van de snit bij m'n zoontje. M'n dochter haar haar is ook telkens mooi geknipt! Heel vriendelijk,volgende afspraak voor mij staat ook al gepland :-)