Ik ben altijd heel kritisch ......maat Laila knipt mijn haar elke keer weer zo goed dat ik telkens terug wil gaan!
Mvg
Styling door Layla•Vrouwen knippen
Gerda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer fijne dame, correct in de afspraak want net voor mij kwam nog iemand binnen.
Styling door Layla•Föhnen / Stylen
Tessa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden met mijn kapsel en daarom ben ik echt dankbaar 🙏 Layla is een super kapper en geweldige vrouw! Zij heeft ook mijn wenkbrauwen gedaan en ik ben heel blij met het resultaat!