Hele fijne ruimte en fijne madam om mee te babbelen. Alles verliep heel hygiënisch en vlot. Topadresje!
Behandeling door Tessa
Sofie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Andrea,
Behandeling door Tessa
Na 5 maanden eindelijk weer een gelaatsverzorging laten doen. Het was top ook de nieuwe behandelkamer/salon iw gewoon super mooi met veel smaak ingericht en ruim. Vooral ook heel rustgevende sfeer. Super Tessa.•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel vriendelijke dame die weet waarover ze praat en mij veel tips gegeven heeft
Behandeling door Tessa
Romina•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer tevreden
Behandeling door Tessa
Danielle•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heerlijk genieten bij Tessa. Alle behandelingen zijn altijd top en Tessa is zeer professioneel en kent haar vak. Daarnaast een vlotte babbel en super fijne omgeving.