Hele fijne ruimte en fijne madam om mee te babbelen. Alles verliep heel hygiënisch en vlot. Topadresje!
Treatment by Tessa
Sofie•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Andrea,
Treatment by Tessa
Na 5 maanden eindelijk weer een gelaatsverzorging laten doen. Het was top ook de nieuwe behandelkamer/salon iw gewoon super mooi met veel smaak ingericht en ruim. Vooral ook heel rustgevende sfeer. Super Tessa.•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heel vriendelijke dame die weet waarover ze praat en mij veel tips gegeven heeft
Treatment by Tessa
Romina•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Zeer tevreden
Treatment by Tessa
Danielle•over 5 years ago
Verified review
Altijd heerlijk genieten bij Tessa. Alle behandelingen zijn altijd top en Tessa is zeer professioneel en kent haar vak. Daarnaast een vlotte babbel en super fijne omgeving.