In een aangename en verzorgde praktijkruimte kreeg ik van Tessa vakkundige uitleg en een veelbelovende behandeling. Het resultaat nog even afwachten! Ik kijk uit naar de volgende deskundige behandeling van gelaat en voeten.
Behandeling door Tessa
Monique•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Bij Exzellence voelde ik mij direct thuis , zeer sociale vriendelijke dame en dat terwijl ik er voor de eerste keer kwam leek het of ik er jaren klant was . Mij ziet ze heel zeker terug.
Behandeling door Tessa
Gevaerts•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Alles ok
Behandeling door Tessa
Renaat•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom je altijd goed gezind buiten
Behandeling door Tessa
Daniëlle•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Tessa laat je meteen op je gemak voelen in haar mooie salon. Heel tevreden van de pedicure.