In een aangename en verzorgde praktijkruimte kreeg ik van Tessa vakkundige uitleg en een veelbelovende behandeling. Het resultaat nog even afwachten! Ik kijk uit naar de volgende deskundige behandeling van gelaat en voeten.
Réalisé par Tessa
Monique•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Bij Exzellence voelde ik mij direct thuis , zeer sociale vriendelijke dame en dat terwijl ik er voor de eerste keer kwam leek het of ik er jaren klant was . Mij ziet ze heel zeker terug.
Réalisé par Tessa
Gevaerts•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Alles ok
Réalisé par Tessa
Renaat•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Kom je altijd goed gezind buiten
Réalisé par Tessa
Daniëlle•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Tessa laat je meteen op je gemak voelen in haar mooie salon. Heel tevreden van de pedicure.