Van bijna niet meer kunnen stappen naar wandelen op wolkjes.
Behandeling door Tessa
Georges•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Bedankt Tessa
Behandeling door Tessa
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer top!
Behandeling door Tessa
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een gezellige omgeving, bijzonder aardige en kundige pedicure. Aanrader!
Behandeling door Tessa
marie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een voetverzorging bij Tessa is een moment van relaxen en van verwenning.
In een aangename sfeer geeft ze je voeten een grondige professionele behandeling.
Een leuk kleurtje op de nagels maakt de verzorging compleet!