Van bijna niet meer kunnen stappen naar wandelen op wolkjes.
Réalisé par Tessa
Georges•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Bedankt Tessa
Réalisé par Tessa
Anonyme•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Weer top!
Réalisé par Tessa
Anonyme•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Was een gezellige omgeving, bijzonder aardige en kundige pedicure. Aanrader!
Réalisé par Tessa
marie•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Een voetverzorging bij Tessa is een moment van relaxen en van verwenning.
In een aangename sfeer geeft ze je voeten een grondige professionele behandeling.
Een leuk kleurtje op de nagels maakt de verzorging compleet!