Zeer goede massage blij dat ik terug eens kon ontspannen
christophe•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zalig, heel persoonlijk en eerlijk. Ik hou van de aanpak en het thuiskomen.
Fien•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie massage, niet zomaar wat gewrijf. zijn geld waard
Filip•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ervaring!
Emely•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer vriendelijke ontvangst en duidelijke vraagstelling /uitleg, leuke en rustgevende ruimte. Voor mij een echt zen beleving, relaxte sfeer maar ruimte voor een babbel ook. Veel van mijn spanning kon al weggenomen worden maar nog sessies volgen zeker.