Zeer goede massage blij dat ik terug eens kon ontspannen
christophe•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Zalig, heel persoonlijk en eerlijk. Ik hou van de aanpak en het thuiskomen.
Fien•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Goeie massage, niet zomaar wat gewrijf. zijn geld waard
Filip•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Super ervaring!
Emely•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
zeer vriendelijke ontvangst en duidelijke vraagstelling /uitleg, leuke en rustgevende ruimte. Voor mij een echt zen beleving, relaxte sfeer maar ruimte voor een babbel ook. Veel van mijn spanning kon al weggenomen worden maar nog sessies volgen zeker.