Heel vriendelijke, toffe dame, ons Ellie, ze levert prachtig en heel goed werk af, is top in alles wat ze doet! Zeker een aanrader
E.V.•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden. vriendelijk, professioneel en heel blij met het resultaat.
i.d.•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super, super lieve dame jij doet dat met zoveel toewijding zelf als klant rare wimpers heeft :) xxxx
M.L.•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden van het resultaat (pmu eyeliner)! Ben heel benieuwd naar het definitieve resultaat!
En Ellie, je bent een toppertje! Ik kijk al uit naar onze volgende afspraken! 😊
W.A.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn zo een extra scrub om je voeten te verwennen 👌Ellen weet er al een feest van te maken zelfs een gewone pedicure is een klein beetje hemel op aarde👑👑👑