Heel vriendelijke, toffe dame, ons Ellie, ze levert prachtig en heel goed werk af, is top in alles wat ze doet! Zeker een aanrader
E.V.•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Super tevreden. vriendelijk, professioneel en heel blij met het resultaat.
i.d.•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Super, super lieve dame jij doet dat met zoveel toewijding zelf als klant rare wimpers heeft :) xxxx
M.L.•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Zeer tevreden van het resultaat (pmu eyeliner)! Ben heel benieuwd naar het definitieve resultaat!
En Ellie, je bent een toppertje! Ik kijk al uit naar onze volgende afspraken! 😊
W.A.•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Fijn zo een extra scrub om je voeten te verwennen 👌Ellen weet er al een feest van te maken zelfs een gewone pedicure is een klein beetje hemel op aarde👑👑👑