L'accueil parfait,gentillesse, très contente du travail.Je pense qu'il y a longtemps que les poussières et le nettoyage a été fait,dommage car dans un salon d'esthétique on attend que tout soit propre
Gelnagels
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Aucune remarque.
Behandeling door Tiffany•
Medische pedicureToon alles…
Sambaere•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toujours au TOP !
Prestation professionnelle avec grand soin.
Behandeling door Tiffany•Gelnagels
Diez•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Au top comme d’habitude
Behandeling door Tiffany•Wenkbrauwen waxen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Tiffany très professionnel
Behandeling door Tiffany•Vrouwen harsen - Brazilian