Zoals steeds perfect geknipt en een gezellige ontvangst!
Styling door Tinne
Griet•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Aangenaam, charmant en perfect zoals gewoonlijk
Styling door Tinne
Dirk•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Naar de kapper gaan bij Tinne is altijd een feest. Zowel de behandeling als de verzorging. De massagestoel aan de wastafel is een echte aanrader. Ik kwam er als nieuw terug buiten :-)