Zoals steeds perfect geknipt en een gezellige ontvangst!
Réalisé par Tinne
Griet•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Aangenaam, charmant en perfect zoals gewoonlijk
Réalisé par Tinne
Dirk•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Naar de kapper gaan bij Tinne is altijd een feest. Zowel de behandeling als de verzorging. De massagestoel aan de wastafel is een echte aanrader. Ik kwam er als nieuw terug buiten :-)