Heel professioneel. Nauwkeurig. Aangenaam decor.
Mooi resultaat ! Ik ga zeker terug.
Behandeling door Katia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandelingen (gezicht+massage) door Yanina. Vriendelijk onthaal, niet moeten wachten. Door mijn gevoelige huid voelde de gezichtsbehandeling soms brandend aan. Kijkt goed welke behandeling de huid nodig heeft (gemengde huid). Er heersde een ontspannende sfeer met spaanse muziek.Massage was ook goed al zou ik volgende keer een sportmassage nemen omdat deze wat harder is 😄
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Ilonka•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze zijn heel professioneel, mijn gezicht straalt.
Microdermabrasie
Mercy Sosoranga•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede behandeling met alles erop en eraan. Alleen graag wat meer uitleg tijdens de behandeling (waarvoor alles dient) en rustiger. Het was nogal gehaast!