Heel professioneel. Nauwkeurig. Aangenaam decor.
Mooi resultaat ! Ik ga zeker terug.
Réalisé par Katia•
Soin du visageVoir plus...
Anonyme•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Behandelingen (gezicht+massage) door Yanina. Vriendelijk onthaal, niet moeten wachten. Door mijn gevoelige huid voelde de gezichtsbehandeling soms brandend aan. Kijkt goed welke behandeling de huid nodig heeft (gemengde huid). Er heersde een ontspannende sfeer met spaanse muziek.Massage was ook goed al zou ik volgende keer een sportmassage nemen omdat deze wat harder is 😄
Soin du visageVoir plus...
Ilonka•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Fijne ervaring.
Soin du visage
Anonyme•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Ze zijn heel professioneel, mijn gezicht straalt.
Microdermabrasion
Mercy Sosoranga•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Goede behandeling met alles erop en eraan. Alleen graag wat meer uitleg tijdens de behandeling (waarvoor alles dient) en rustiger. Het was nogal gehaast!