Fijne ontvangt bij het binnenkomen van het salon. Professionele uitleg over de behandeling. Katia, is een superlieve dame die de behandeling perfect uitvoert. Aangename sfeer in het beauty salon. Heel hygiënisch. Ruim aanbod van behandelingen. In één woord? PERFECT!
Behandeling door Katia•Afslankbehandeling
Frieda•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Katia is super goede schoonheidsspecisliste, zij heeft de behandeling zeer goed gedaan. Ik kom altijd graag terug. Toffe sfeer en mooie , gezelige salon.
Behandeling door Katia•Micro needling
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendin en ik waren tevreden over de duo-massage. Hartelijk onthaal. Aangename sfeer in de massagekamer. We voelden ons op ons gemak. Massage zelf was grondig en zorgzaam, zeker het geld waard!
Duo-massage
Naomi•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Calm and nice place for relax.
Friendly perosonal, for sure we will come again :)
Duo-massage
Daniel•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een plezier om terug te komen! Yanina is the best!